پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118042
?? ميليون ايراني در انتظار يک جشن ملي+ ترکيب احتمالي و جدول گروه شش
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1475

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سومين و آخرين ديدار تيم ملي فوتبال کشورمان در رقابت هاي جام جهاني ???? برزيل از ساعت ??:?? دقيقه امشب برابر بوسني برگزار مي شود و ايران در صورت برتري مقابل بوسني و شکست نيجريه از آرژانتين، براي اولين بار در تاريخ اين رقابت ها از گروه خود صعود خواهد کرد.

به گزارش افکارنيوز، ديدار امشب ايران و بوسني در شرايطي برگزار مي شود که تيم ملي فوتبال کشورمان تنها تيمي است که در رقابت هاي جام ???? نتوانسته به گل دست پيدا کند و اگر در بازي امشب مقابل بوسني نيز ايران نتواند گلي وارد دروازه حريف کند، يک آمار ضعيف براي فوتبال ايران ايجاد خواهد شد.

پيش از اين دو تيم کامرون و يونان نيز در کنار ايران نتوانسته بودند به حريفان گل بزنند که با گل کامروني ها به برزيل و گل امروز يونان به الجزاير، ايران با يک گل زده ضعيف ترين خط حمله رقابت هاي جام جهاني را تا به امروز به خود اختصاص داده است.

آشنايي مختصر با فوتبال بوسني

تيم ملي فوتبال بوسني با حضور در جام جهاني ???? برزيل براي اولين بار در چنين مسابقاتي شرکت مي‌کند. اين تيم پيش از اين در هيچ جام جهاني و يا جام ملت‌هاي اروپا شرکت نکرده است. نخستين بازي رسمي بوسني در سال ???? مقابل تيم ملي فوتبال کشورمان بود که در آن بازي سه بر يک بازيکنان ايران را شکست دادند. اما بهترين پيروزي بوسني برد ? بر ? در ديدار با استوني به دست آمد و سنگين‌ترين شکست تيم ملي بوسني باخت ? بر ? به آرژانتين در سال ???? بوده که اين دو تيم در جام جهاني باز هم با هم، هم گروه بودند که نتيجه اين رقابت نيز به سود آرژانتين به پايان رسيد.


نظر کي روش درباره تقابل ايران و بوسني

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران قبل از آخرين ديدار تيمش در مرحله مقدماتي جام جهاني تاکيد کرد روش و سيستم بازي تيم ملي در ديدار برابر بوسني را تغيير نخواهد داد و با همان روش دو بازي قبلي شاگردانش را به ميدان خواهد فرستاد. وي همچنين تاکيد کرد که تيم ملي بازي با اهميتي برابر بوسني در پيش دارد اما خيلي به دنبال پيروزي نيست بلکه مي خواهد بهترين نمايش را داشته باشد.

کارلوس کي روش که بعدازظهر سه شنبه در محل سالن کنفرانس ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور با خبرنگاران گفتگو مي کرد ضمن بيان اين مطلب افزود: اين بازي بسيار مهمي است براي ما. توقعاتي داريم از اين بازي که بايد به آن برسيم. ما هنوز اين شانس را داريم که به مرحله بعدي صعود کنيم. ولي ما اينطور فکر نمي کنيم و هدفمان اين است که يک بازي خوب را به نمايش بگذاريم. من فکر نمي کنم که نياز باشد که سبک بازيمان را تغيير دهيم. ما مي خواهيم نبازيم. بايد در ديدار برابر بوسني هم واقع بينانه بازي کنيم. آنها تيم خوبي هستند. ما در بازي دوم برابر آرژانتين هم اين شانس را داشتيم که بازي را ببريم. اما وقتي شما برابر بهترين بازيکن دنيا بازي مي کنيد و داور هم کار خودش را به درستي انجام نمي دهد، ديگر کاري از دست ما برنمي آيد.

وي افزود: ما بايد خودمان باشيم و بيشترين تلاشمان را انجام دهيم تا در اين ديدار به پيروزي برسيم. ما سعي کرديم در سيستم خودمان سه مهاجم استفاده کنيم اما اگر لازم باشد دفاع کنيم اين کار را خواهيم کرد. بهترين بازي براي ما روحيه است و اميدوارم بتوانيم واقع بينانه بازي کنيم. ما به اينجا آمده ايم که فوتبال خوبي را به نمايش بگذاريم. از ابتدا هم هدفمان همين بوده و در ديدار برابر بوسني هم همين کار را خواهيم کرد. بقيه اتفاقاتي که رخ مي دهد در اختيار ما نيست. من امروز هم به بازيکنانم گفتم فردا فينال جام جهاني را در پيش داريم.

کارلوس کي روش در مورد تاثير حضور ايران در مرحله بعدي جام جهاني گفت: اين صعود براي مردم و بازيکنان ما يک اتفاق خيلي بزرگ خواهد بود. اميدوارم عملکرد ما چه ببريم و چه ببازيم عملکرد خوبي باشد و بازيکنان ما بتوانند بهترين نمايش را در ديدار برابر بوسني داشته باشند و نشان دهند که در اين جام چقدر تجربه کسب کرده اند و پخته تر شده اند. آنها بايد نشان بدهند که از اينجا چه چيزهايي ياد گرفته اند. آنها بايد چند ماه ديگر در جام ملت هاي آسيا به ميدان بروند و اميدوارم بتوانند از اين تجربيات به درستي استفاده کنند.

ترکيب احتمالي تيم ملي برابر بوسني

عليرضا حقيقي، سيدجلال حسيني، اميرحسين صادقي، مهرداد پولادي، پژمان منتظري، جواد نکونام،‌ آندرانيک تيموريان، اشکان دژاگه، مسعود شجاعي، احسان حاج‌صفي و رضا قوچان‌نژاد ?? بازيکن ايران براي بازي با آرژانتين بودند که در بين راه نيز عليرضا جهانبخش به جاي دژاگه و خسرو حيدري به جاي مسعود شجاعي و عليرضا حقيقي به جاي احسان حاج صفي به زمين آمدند.

در اين بين اما اين احتمال وجود دارد که تغييراتي از سوي کارلوس کي روش در ترکيب تيم ملي فوتبال کشورمان به وجود آيد. چراکه تيم ملي فوتبال کشورمان براي بازي فردا به برد نياز دارد. اما به احتمال فراوان تيم ملي کشورمان در برابر بوسني با ترکيب بازي اول برابر نيجريه به ميدان برود و در ادامه راه و در نيمه دوم، تيم هجومي تري را به ميدان بفرستد.

بنابراين مي توان گفت به احتمال فراوان ترکيب ايران برابر آرژانتين بدين شکل خواهد بود: عليرضا حقيقي، سيدجلال حسيني، اميرحسين صادقي، مهرداد پولادي، پژمان منتظري، جواد نکونام،‌ آندرانيک تيموريان، اشکان دژاگه، خسرو حيدري، احسان حاج صفي و رضا قوچان‌نژاد.

سرمربي بوسني درباره تقابل با ايران چه گفت؟

سرمربي تيم ملي فوتبال بوسني با اشاره به ديدار تيمش برابر ايران گفت: اميدوارم هر دو تيم بازي تهاجمي را به نمايش بگذارند. اين را مي دانيم که گل زدن براي ايران حياتي است و اميدوارم آنها دفاعي بازي کنند. وي همچنين تاکيد کرد تيمش در اين ديدار به گونه‌اي عمل خواهد کرد که کسي فکر نکند از قبل با ايران ساخت و پاخت کرده است! ما بازي سختي را پيش رو داريم. ايران نمايش خوبي در دو ديدار گذشته داشت. آنها در ديدار برابر آرژانتين نمايش خوبي داشتند و وقتي ديدند حريف خوب بازي نمي کند، اين تيم ايران بود که برتر نشان داد.

سرمربي تيم ملي فوتبال بوسني تاکيد کرد: براي ما يک گل هم کافي نيست و اگر بتوانيم گل اول را بزنيم تلاش مي کنيم تا آنجايي که مي توانيم گل هاي بيشتري را بزنيم. اميدوارم ايران هم مثل ديدارهاي گذشته تدافعي بازي نکند و طوري رفتار کند که هر دو تيم يک بازي تهاجمي را به نمايش بگذارند.

سوسيچ در پاسخ به اين پرسش که شما فکر مي کنيد از بين نيجريه و ايران کدام تيم لياقت بيشتري براي صعود دارند گفت: من نمي خواهم طوري صحبت کنم که اگر فردا ايران برد برخي ها فکر کنند ما با آنها ساخت و پاخت کرده ايم. ما بهترين بازيمان را به نمايش خواهيم گذاشت و اميدوارم هر تيمي که بهتر است به مرحله بعدي صعود کند.

تيم ملي فوتبال ايران چهارمين حضورش را در جام جهاني تجربه مي کند. اين تيم پيش از اين سه بار در جام جهاني حضور داشته است اما تاکنون نتوانسته از گروه خود به مرحله بعد صعود کند. ملي پوشان فوتبال ايران در ?? ديدار خود در جام هاي جهاني به يک پيروزي، ? تساوي و هفت شکست دست يافته اند و تنها برد ايران در تاريخ جام جهاني در سال ?? برابر آمريکا بدست آمد که شاگردان جلال طالبي موفق شدند با نتيجه ? بر يک آمريکا را از پيش روي بردارند. حالا امشب ?? ميليون ايراني منتظر هستند تا با صعود تيم ملي فوتبال کشورمان يک جشن ملي را راه اندازي کنند.

منبع: دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html